daor persona

Καλησπέρα σας! Αρχικά να σας συστηθώ.. Το όνομά μου είναι  Πέτρος Σταβέρης, κατάγομαι απ’την Κεφαλονιά και λατρεύω τον αθλητισμό και γενικότερα κάθε είδους άθλημα! Αφιέρωσα λίγο χρόνο για να δημιουργήσω αυτό το blog απ’όπου θα προσπαθήσω να σας μεταδώσω λίγο απ’ τον ενθουσιασμό μου για τον αθλητισμό και να σας πείσω να αλλάξετε στάση ζωής.. μιας και ο αθλητισμός είναι ακριβώς αυτό!

Τι αθλήματα μπορεί να επιλέξει ένα παιδί με σκολίωση ή κύφωση.

Πολλοί γονείς συχνά αναρωτιούνται για το αν το παιδί τους που πάσχει από σκολιωση ή κυφωση, είναι δυνατόν να ασχοληθεί με κάποιο άθλημα. Αρχικά πρέπει να αναφέρουμε πως η άθληση σε συνδυασμό με τη θεραπεία που ακολουθεί το παιδί (κινησιοθεραπεία ή χρήση ειδικών κηδεμόνων) μπορεί να έχει θετικό αποτέλεσμα. Αγωνιστικά αθλήματα, όπως η ρυθμική γυμναστική, πρέπει να αποφεύγονται, καθώς η κινητοποίηση της ράχης του σώματος κάνει την σπονδυλική στήλη πιο εύκαμπτη, με αποτέλεσμα να είναι ευκολότερο να υποστεί περαιτέρω παραμορφώσεις. Συγκεκριμένα, όσο αφορά την κολύμβηση, μπορεί να είναι είτε ευεργετική είτε όχι ανάλογα με τη θεραπεία που ακολουθεί το παιδί. Αν ακολουθεί θεραπεία με κηδεμόνα, τότε βοηθάει στην κινητοποίηση και ευκολότερη  διόρθωση της παραμόρφωσης, ενώ αν ακολουθεί κάποια κινησιοθεραπεία αναπτύσσει επιπλέον παραμορφώσεις στην σπονδυλική στήλη. Τέλος, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε αθλήματα όπως το τένις , ασύμμετρα δηλαδή, τα οποία τείνουν να γυμνάζουν περισσότερο τους μυς από τη μία πλευρά του σώματος, με συνέπεια την χειροτέρευση του προβλήματος. Γενικότερα υπάρχουν επιπλέον ασκήσεις όπου το παιδί σας μπορεί να ακολουθήσει, πάντα με την καθοδήγηση του γιατρού ή φυσικοθεραπευτή. Στο παρακάτω βίντεο προτείνονται μερικές βασικές ασκήσεις για άτομα με σκολίωση το οποίο μπορεί να βρείτε ενδιαφέρονι. Όπως και να έχει πάντως, μπορείτε να συμβουλευτείτε το γιατρό ή φυσικοθεραπευτή του παιδιού σας για το τι ασκήσεις και αθλήματα μπορεί να επιλέξει το παιδί ανάλογα με το μέγεθος του προβλήματος και τη θεραπεία που ακολουθείτε.

Πώς επηρεάζουν τα sports τη διάθεσή μας.

pos epireazoun

Ο αθλητισμός και η ενασχόληση με τη γυμναστική, δεν είναι μόνο τρόπος να βελτιώσουμε την εξωτερική μας εμφάνιση. Είναι πολλά περισσότερα! Λόγω της ευεργετικής επίδρασης της γυμναστικής στον οργανισμό μας, έχει αποδειχθεί πως μπορεί να μεταβληθεί η διάθεσή μας κατά τέτοιο τρόπο που να νιώθουμε ακόμα καλύτερα εσωτερικά σε πολλά επίπεδα.
Έτσι λοιπόν και μεταξύ άλλων, ο αθλητισμός μπορεί να μας βοηθήσει να ρυθμίσουμε τα επίπεδα άγχους μας, να αναπτύξουμε αυτοπεποίθηση, να βελτιώσουμε την γενικότερη διάθεσή μας, αλλά και την αντίληψη που έχουμε για τον εαυτό μας.
Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως με τη γυμναστική εκκρίνονται ενδορφίνες και ουσίες όπως η σεροτονίνη και η ντοπαμίνη, που είναι υπεύθυνες για την καλή διάθεση και η παρουσία τους μειώνει τα επίπεδα του άγχους, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σε μια εποχή που ψάχνουμε διεξόδους για να νιώσουμε καλύτερα! Επιπλέον μειώνοντας το άγχος νιώθουμε ακόμα πιο ευχάριστα, αποκτάμε αυτοπεποίθηση και βλέπουμε τα πράγματα πιο θετικά. Έτσι γινόμαστε πιο ενεργητικοί και ανταποκρινόμαστε πιο άμεσα στις καθημερινές μας εργασίες, κάθε μέρα όλο και πιο πολύ. Κι επειδή όλα αυτά είναι αμφίδρομα, όταν βελτιώνεται η ψυχολογία μας, βελτιώνεται και η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας και αντίστροφα. Έτσι όσο βλέπουμε το σώμα μας να βελτιώνεται, βελτιώνεται και η ψυχολογία μας κι όσο βελτιώνεται η ψυχολογία μας τόσο κουράγιο παίρνουμε για να συνεχίσουμε!
Ξεκινήστε λοιπόν από σήμερα τη γυμναστική, χωρίς απαραίτητα να γραφτείτε σε γυμναστήριο. Ένα απλό περπάτημα 30’ την ημέρα, είναι εντελώς ανέξοδο και θα κάνει τη διαφορά!

Παιδιά και αθλητισμός.

paidia kai athlitismos

Αν έχετε παιδιά τότε ο ιδανικός τρόπος για να τους δείξετε τα οφέλη της συνεργασίας, της δουλειάς, της ομαδικότητας και της αφοσίωσης είναι να τους δώσετε ώθηση να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Τα οφέλη είναι πολλά και τα κυριότερα από αυτά γράφονται παρακάτω:

-Ο αθλητισμός είναι διασκέδαση! Το παιδί σας αποκτά μια υγιή δραστηριότητα κι ανήκει σε μία ομάδα όπου μπορεί να κάνει φιλίες με κοινούς στόχους και κοινά ενδιαφέροντα.

-Έρευνες έχουν δείξει πως τα παιδιά που ασχολούνται με αθλήματα αναπτύσσουν καλύτερη εικόνα για το σώμα τους και υψηλότερη αυτοεκτίμηση, ενώ διατηρούν το βάρος τους και αποφεύγουν τον κίνδυνο της παχυσαρκίας.

-Παιδιά που ασχολούνται με τον αθλητισμό έχουν λιγότερες πιθανότητες να μπλέξουν με χρήση ουσιών, καθώς αντιλαμβάνονται άμεσα το πώς αυτό επηρεάζει αρνητικά τις επιδόσεις τους.

-Όπως και στους ενήλικες έτσι και στα παιδιά, η άσκηση μειώνει τα επίπεδα άγχους και ελαττώνει τις πιθανότητες για κατάθλιψη.

-Τα σπορ βοηθούν τα παιδιά να αποκτήσουν πειθαρχία! Μαθαίνουν να θέτουν στόχους και να αναπτύσσουν μεθόδους δράσης ώστε να τους πετύχουν. Μαθαίνουν πως με τη σκληρή δουλειά μπορούν να καταφέρουν αυτά που επιθυμούν στη ζωή τους.

-Με τα σπορ μαθαίνουν να χάνουν. Όπως και στο παιχνίδι έτσι κατ’ επέκταση και στη ζωή τη μία χάνεις και την άλλη κερδίζεις. Αν μάθεις να χάνεις και να διαχειρίζεσαι την απογοήτευση, μπορεί να διοχετεύσεις αυτό το συναίσθημα στην προσπάθεια σου ώστε να συνεχίσεις και να γίνεις καλύτερος.

- Στατιστικές έρευνες έχουν δείξει πως τα παιδιά που ασχολούνται με τον αθλητισμό, σημειώνουν και υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις, λόγω ακριβώς της ανάπτυξης των ικανοτήτων που αναφέραμε παραπάνω.

-Με τα ομαδικά σπορ αναπτύσσεται το αίσθημα συνεργασίας αλλά και η ηγετική ικανότητα. Τα παιδιά μαθαίνουν γρήγορα πως αν θέλουν να σημειώνουν επιτυχίες, πρέπει να μάθουν να συνεργάζονται.

-Ο αθλητισμός βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν μηχανικές και μαθηματικές δεξιότητες καθώς και στρατηγική σκέψη.

-Η συχνή άσκηση από μικρή ηλικία οδηγεί σε καλύτερη ποιότητα ζωής. Αν κάποιος από μικρή ηλικία ασχολείται με τη γυμναστική, έχει περισσότερες πιθανότητες να την συνεχίσει και σαν ενήλικος.

Διασκεδαστικά στιγμιότυπα του NBA.

Αστείες στιγμές καταγράφονται παντού..οπότε δε θα μπορούσαν να λείπουν κι απ'το NBA!
Ιδού λοιπόν ένα βίντεο με μερικά διασκεδαστικά στιγμιότυπα:

Ανακοινώθηκε η αποστολή της Εθνικής Ποδοσφαίρου!

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής μας Ομάδας Ποδοσφαίρου  Φερντάντο Σάντος, ανακοίνωσε σήμερα τα 23 μέλη που θα απαρτίζουν την αποστολή της ομάδας στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.

 Με τους Αβραάμ Παπαδόπουλο,  Δημήτρη Παπαδόπουλο, Νίκο Καράμπελα, Νίκο Καρέλη, Αλέξανδρο Τζόρβα, Κώστας Φορτούνη και Στέφανο Αθανασιάδη να μένουν εκτός αποστολής, οι συμμετέχοντες αναλυτικά θα είναι οι εξής:
Τερματοφύλακες: Ορέστης Καρνέζης (Γρανάδα), Παναγιώτης Γλύκος (ΠΑΟΚ), Στέφανος Καπίνο (Παναθηναϊκός).

Αμυντικοί: Κώστας Μανωλάς, Χοσέ Χολέμπας (Ολυμπιακός), Σωκράτης Παπασταθόπουλος (Ντόρτμουντ), Βαγγέλης Μόρας (Βερόνα), Γιώργος Τζαβέλλας (ΠΑΟΚ), Λουκάς Βύντρα (Λεβάντε), Βασίλης Τοροσίδης (Ρόμα).

Μέσοι: Αλέξανδρος Τζιόλης (Καϊσερίσπορ), Ανδρέας Σάμαρης, Γιάννης Μανιάτης (Ολυμπιακός), Κώστας Κατσουράνης (ΠΑΟΚ), Γιώργος Καραγκούνης (Φούλαμ), Παναγιώτης Ταχτσίδης (Τορίνο), Γιάννης Φετφατζίδης (Τζένοα), Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος, Παναγιώτης Κονέ (Μπολόνια).

Επιθετικοί: Δημήτρης Σαλπιγγίδης (ΠΑΟΚ), Γιώργος Σαμαράς (Σέλτικ), Κώστας Μήτρογλου (Φούλαμ), Φάνης Γκέκας (Κόνιασπορ).

omada

John Stephen Akhwari μια ιστορία επιμονής και υπομονής

Πίσω στο μακρινό για πολλούς από εμάς 1968, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικό ένας αθλητής του Μαραθωνίου θα έγραφε ιστορία. Όχι για την νίκη του, αλλά για τη θέληση και το κουράγιο του! Ο Αφρικανός αθλητής John Stephen Akhwari με καταγωγή απ’την Τανζανία, τραυματίστηκε πάρα πολύ σοβαρά στο πόδι όταν στο 19ο χιλιόμετρο της κούρσας όταν συγκρούστηκε με άλλον αθλητή κι έπεσε στο έδαφος. Από το χτύπημα έκοψε και εξάρθρωσε το γόνατό του, ενώ χτύπησε και στον ώμο. Παρ’ όλα αυτά και παρ’ όλο τον πόνο συνέχισε με δεμένο πόδι και τερμάτισε τελικά την κούρσα μία ώρα μετά τον τελευταίο αθλητή που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού. Το στάδιο είχε αδειάσει σχεδόν και ο ήλιος κόντευε να δύσει, όταν μπήκε στο χώρο του σταδίου με συνοδεία περιπολικών.
Όταν ρωτήθηκε γιατί υπέστη όλο αυτό το μαρτύριο και δεν εγκατέλειψε απλώς τον αγώνα, αυτός δήλωσε «Η πατρίδα μου δε με έστειλε 5.000 μίλια μακριά για να ξεκινήσω τον αγώνα. Με έστειλε 5.000 μίλια για να τον τερματίσω».